czwartek, 30 listopada, 2023

Już za tydzień startuje konferencja sponsoringowa Sport For Brands 2023

Data:

Udostępnij przez:

Ponad 20 ekspertów branżowych i 10 praktycznych wystąpień na temat skutecznego wykorzystania sponsoringu sportowego w praktyce. Konferencja Sport For Brands 2023 odbędzie się już we wtorek w Hotelu DoubleTree by Hilton we Wrocławiu.

Już po raz trzeci Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zgromadzi w jednym miejscu czołowych przedstawicieli środowiska sportu i biznesu. O konferencji pisaliśmy we wcześniejszym artykule. Dziś znamy już szczegóły dotyczące programu i prelegentów.

Konferencja Sport For Brands ma nieco inny format niż nasze dotychczasowe wydarzenia. Zależy nam na pokazaniu różnych możliwości wykorzystania sponsoringu, ale na realnych przykładach. To niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Po raz pierwszy będzie zaprezentowany raport „Rynek sponsoringu sportowego w Polsce 2022”. Badanie opracowała firma Sponsoring Insight, a szczegóły omówią Michał Gradzik, Partner Zarządzający, oraz Seweryn Plotan, Dyrektor Zarządzający agencji.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję, aby dowiedzieć się, jak zbudować owocną relację ze sponsorem oraz odkryć sekret długotrwałych partnerstw. Przykładem jest współpraca dwóch klubów – Trefla Gdańsk i Trefla Sopot – z Portem Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku.

Ponadto, eksperci Ewa Bilan-Stoch, CEO Eve-nement Team, oraz Mateusz Małek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Blachotrapez, opowiedzą o skutecznym dopasowaniu sportowców do wizerunku i celów biznesowych marki na przykładzie współpracy z polskimi skoczkami.

Na konferencji nie zabraknie zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jak wykorzystać rozwiązania ekologiczne w relacjach biznesowych? Na przykładzie wrocławskiej kampanii społecznej #PijKranówkę temat omówi:

  • Martyna Bańcerek, Rzeczniczka MPWiK Wrocław,
  • Piotr Sakson, Koordynator kampanii #PijKranówkę MPWiK Wrocław,
  • Kamil Janik, CEO Compani,
  • Maciej Fedorczuk, Rzecznik prasowy Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.

Z kolei Grzegorz Łagowski, Specjalista ds. komunikacji i sponsoringu w InPost Polska, zaprezentuje szczegóły współpracy InPostu z najpopularniejszą polską drużyną narodową.  InPost niedawno podpisał największy prywatny kontrakt sponsoringowy w historii Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Więcej informacji na temat wydarzenia: www.sbpolska.pl/sport-for-brands-2023.

Źródło: SBP Polska

 

NAJNOWSZE

POLECAMY